Kaarten bestellen: Jubileumconcert 75 jaar VOV / Groot Rutter-concert

Rang 1 en rang 2

Alle plaatsen in het middenschip van de kerk, met uitzondering van de achterste rijen, verkopen wij met een stoelnummer; d.w.z. al deze plaatsen worden verkocht als gereserveerde plaats. De stoelnummers lopen van 1 t/m circa 270. Het is een doorlopende reeks, dus dit keer geen rijnummer. Aan het einde van een rij verspringt het stoelnummer naar de stoel daarachter. De nummers vormen een soort heen en weer gaande slinger door het hele middenschip heen. Het kan dus gebeuren dat u een paar kaarten koopt, waarbij de nummering verspringt naar de rij daarachter. Maar wel zo dat de stoelen dus direct bij elkaar staan. Vrije plaatsen zijn: de achterste rijen van het middenschip, de zijvakken en de balkons.

Kaartsoorten:

Kaartsoort: Prijs per stuk: Aantal:
Normaal € 25,00
Jongeren, studenten € 10,00
Voor donateurs van de Stichting Vrienden van de VOV zijn in het middenschip van de kerk aparte plaatsen gereserveerd.

Bezorging

Bij dit concert is het alleen mogelijk om uw kaarten te laten thuisbezorgen. Als u op Walcheren woont is dit gratis. Woont u buiten Walcheren, dan worden er verzendkosten in rekening gebracht. Het is ook mogelijk om uw kaarten te laten ophalen door een koorlid. Dit is gratis.

Totaalprijs: € 0,00

Uw gegevens (verplicht):

Uw adresgegevens:

Verzenden:

Als u nog opmerkingen heeft kunt u deze hier kwijt.

Om te voorkomen dat er spam wordt verstuurd met dit formulier
wordt u verzocht in het onderstaande vak Vlissingen in te vullen.