Nieuws van het Zeeuws Concertkoor, augustus 2022

Start verkoop kaarten The Armed Man

Op zaterdag 3 september as. voert het Zeeuws Concertkoor from scratch The Armed Man van Karl Jenkins uit. Deze Mis voor de Vrede componeerde Jenkins rond het jaar 2000 bij de beëindiging van de oorlog in Kosovo. Het is nadien overal ter wereld en al ruim 2500 keer uitgevoerd. Voor meer info: zie deze website.

Locatie: Sint Jacobskerk, Oude Markt, Vlissingen

Kerk open: 19.15 uur

Aanvang concert: 20.00 uur

Er is een pauze.

Einde concert: circa 22.15 uur

Kaarten kosten € 15,-

Er zijn geen gereserveerde plaatsen.

Munten voor koffie, thee, fris en een drankje kunt u in de kerk via pinnen kopen.

De kaartverkoop is gestart: ga naar www.zeeuwsconcertkoor.nl en u ziet de buttom waarmee u de kaarten kunt bestellen. Na betaling krijgt u uw bewijs van toegang met barcode als pdf toegezonden. Het programmaboekje kunt u in week 35 van onze website downloaden. Het wordt ook bij de aanvang van het concert uitgereikt.

Kaarten zijn tevens verkrijgbaar bij Boekhandel 't Spui op de Oude Markt in Vlissingen en voor zover nog beschikbaar aan de kerk vóór aanvang van het concert.

De kaartverkoop voor de Messa da Requiem van Giuseppe Verdi op 5 november as. start op 15 september. Voor info: www.zeeuwsconcertkoor.nl

Met vriendelijke groet,

namens het bestuur van VOV / Zeeuws Concertkoor,